Przypominamy osobom odwiedzającym Urząd Gminy Świerklany o konieczności zachowania zasad bezpieczeństwa obowiązujących w czasie pandemii koronawirusa. Przed wejściem do budynku należy założyć maseczkę i skorzystać z płynu dezynfekującego. Trzeba również pamiętać o konieczności zachowania dystansu społecznego względem innych petentów oraz pracowników.

Przypominamy, że wiele spraw można załatwić z UG Świerklany telefonicznie lub mailowo, zwłaszcza jeśli chodzi o uzyskanie informacji na interesujący nas temat lub umówienie wizyty na konkretny termin. Poniżej raz jeszcze zamieszczamy numery telefonów do poszczególnych referatów/jednostek UG Świerklany.

 

32 432 75 00 – centrala UG, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

32 432 75 04 – Urząd Stanu Cywilnego, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

32 432 75 26 – sprawy meldunkowe i dowody osobiste, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

32 430 42 54 – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Inne numery telefonów

Referat Gospodarki Przestrzennej, Komunalnej i Ochrony Środowiska

tel. (32) 4327 510 - zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew, zezwolenia na usunięcie drzew, dotacje do przydomowych oczyszczalni ścieków, zgłoszenia spalania odpadów;

tel. (32) 4327 512 - podziały nieruchomości, nadawanie numerów porządkowych nieruchomości;

tel. (32) 4327 513 - wypisy i wyrysy z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, dotacje do utylizacji azbestu;

tel. (32) 4327 514 - gospodarowanie odpadami komunalnymi i ściekami, opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów, bezdomne zwierzęta;

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Referat Drogownictwa i Utrzymania Terenów Gminnych

tel. (32) 440 87 35 – roboty drogowe i zamówienia,

tel. (32) 440 87 37 – roboty drogowe i utrzymanie terenów gminnych,

tel. (32) 440 87 38 – obsługa środków transportu i zamówień,

tel. (32) 440 87 36 – utrzymanie mieszkań i obiektów sportowych,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych

tel. (32) 4327 519, 520 - inwestycje

tel. (32) 4327 521 - zamówienia publiczne        

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Referat Podatków

tel. (32) 4327 522, 523, 524

tel. (32) 440 87 25 - (kasa)

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Referat Księgowości i Finansów

tel. (32) 4327 506, 507, 508, 509

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Referat Rozwoju i Promocji Gminy

tel. (32) 4327 531, 532

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.