herb

Internetowy serwis
Gminy Świerklany

Ogłoszenia

Aktualności

W związku z wejściem w życie 1 czerwca 2018 r. Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rządowego programu „Dobry Start” informujemy, że wnioski w formie elektronicznej - poprzez bankowość elektroniczną lub ministerialny portal „Empa@tia” można składać od 1 lipca 2018 r., a wnioski w formie papierowej - od 1 sierpnia 2018 r.

Program „Dobry Start” skierowany jest do uczniów, którzy nie ukończyli 20 roku życia, a w przypadku dzieci niepełnosprawnych - do ukończenia przez nie 24 roku życia. Świadczenie wypłacane jest jednorazowo i wynosi 300,00 zł na każde dziecko uprawnione do otrzymania ww. świadczenia. Uwaga - wnioski można składać do 30 listopada 2018 r. Po upływie tego terminu wnioski pozostaną bez rozpatrzenia.

W województwie śląskim został uruchomiony specjalny numer kontaktowy - 32 606-30-03, za pośrednictwem którego można uzyskać dodatkowe informacje o programie rządowym „Dobry Start”. Infolinia działać będzie do 31 sierpnia br. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00.

Urząd Gminy Świerklany
z siedzibą w Jankowicach

 ul. Świerklańska 54
44-264 Jankowice
 

tel. (32) 4327 500, fax (32) 4327 501
e-mail: ug@swierklany.pl

Godziny urzędowania

 

poniedziałek - środa od 730 do 1530
czwartek od 730 do 1700
piątek od 730 do 1400

 

Konto bankowe Urzędu Gminy Świerklany w Banku Spółdzielczym Jastrzębie Zdrój:

82 8470 0001 2001 0012 9323 0007

NIP 642-31-96-835

REGON 000551326